fredag 18 september 2015

Arbetsglädje bland truckar

God morgon till er alla och visst är det härligt att det är Äntligen Måndag igen!

Sara och jag hade möjligheten att förra veckan få besöka en arbetsplats som bland annat innehöll ett stort lager. Det var stort och mycket folk och ett innehåll på denna arbetsplatsen var bland annat en hel del truckar som körde omkring. Mycket folk i rörelse alltså men en sak som slog mig när jag gick omkring därinne var att i stort sett alla jag mötte hälsade. En del sa hej, andra nickade lite och andra hälsade med handen. Så trevligt tycker jag! Jag brukar beskriva  att det verkligen kan kännas, synas och höras hur människor mår på en arbetsplats och detta tycker jag är ett kvitto på en arbetsplats som är välmående - en plats där människor säger hej till varandra och till besökare. Det gjorde mig så glad och framför allt kände jag mig också välkommen. Kul!

Hur är det på din arbetsplats? Hälsar ni på varandra?

Så här såg jag för övrigt ut när jag gick omkring på denna arbetsplatsen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar