tisdag 28 mars 2017

Grundkurs i arbetsmiljö

Hej och god morgon i det vackra vårvädret!

Igår hade Sara och jag uppstart på en av våra grundkurser i arbetsmiljö. Jag älskar när vi startar upp nya kurser för det är så spännande att få träffa nya människor och få ta del av deras erfarenheter. Just blandningen i en öppen kurs är också väldigt kul och spännande eftersom branscherna de kommer ifrån kan vara väldigt olika och det var det igår. Ibland kanske man tänker att det inte ska passa ihop men det är så fascinerande vad vi kan lära och inspireras av varandra även om vi arbetar i helt olika branscher.
Saras och mitt grundtänk kring arbetsmiljö är ju som ni vet att "Arbetsmiljö är roligt" och också att "arbetsmiljö - det är ju jag" och det är det som vi både lär ut och inispirerar kring och det brukar vi lyckas bra med. Det är så kul att se deltagare bli så där inspirerade som vi önskar. Ni vet, när man kan se att det rör sig i huvudet och de bara vill ut och börja jobba. Då känner både Sara och jag att vi har lyckats och då älskar vi vårt jobb som mest.



Läs gärna mer om våra utbildningar här:

http://friskaarbetsplatser.se/grundkurs-arbetsmiljo/

Ha det bra/

Maria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar