onsdag 6 november 2019

Nätverk för dig som vill skapa friska arbetsplatser

I vårt arbete med att vara med och skapa friska arbetsplatser har vi tillsammans kommit till en punkt där vi vill göra lite till. Under våren började en ide om att starta ett nätverk tillsammans ta form.
Vi spånade och bestämde oss för att det vill vi göra. Vi bokade ett datum och lokal och började skriva vår inbjudan. Så här skrev vi bland annat:


I det här nätverket får du möjlighet att inspireras och inspirera andra. Du blir, i en värld där produktion, ekonomi och det vardagliga arbetet tar mycket plats, påmind om det viktiga arbetet som behöver fortgå för att kunna skapa en frisk arbetsplats. Du blir stärkt av ett nätverk med människor som jobbar med likande frågor som du. Du får många nya kontakter.

Sen började vi maila ut inbjudningar och vi blev så glada att det blev ett så stort intresse. Vår första träff är nu på fredag och vi blir sammanlagt 15 deltagare på vår första träff. Vi har en föreläsare från Enköping som kommer och berättar om sitt arbete och det kommer deltagare från olika delar av Sverige, inte bara härifrån höglandet. Vi ser så fram emot denna dag och det ska bli så roligt att få träffas och förenas i det här viktiga ämnet, att skapa friska arbetsplatser.



Mer rapport från dagen kommer nästa vecka men om du redan nu känner dig intresserad av att komma på nästa träff, hör då av dig till någon av oss.

Ha en fin dag

/Maria

1 kommentar:

  1. HERPES är en allvarlig och återkommande sjukdom som inte kan botas genom läkemedel eller injektioner av de amerikanska läkarna men det bästa sättet att ta itu med Herpes är genom att ta naturliga örter medicin för det, jag har läst om DR JAMES den stora herbalistläkaren som botade mig från herpes med hans kraftfulla örtmedicin. Jag kontaktade honom för att veta hur han kan hjälpa mig och han sa att jag aldrig skulle oroa mig för att han skulle hjälpa mig med de naturliga örterna! Efter två dagar efter att ha kontaktat honom berättade han att botemålet var klart och han skickade det till mig via UPS SPEED POST och det kom till mig efter 3 dagar! Jag använde medicinen som han instruerade mig (MÖRNING och kväll) och jag blev botad! Det är verkligen som en dröm men jag är så glad! för människor som lider av herpes och andra sjukdomar bör kontakta honom för sin örtmedicin eftersom jag är ett levande vittnesmål och jag botades av herpes och hans medicin är legitim. Jag skickade honom vad han begärde och han skickade mig sin medicin som jag tog i tre goda veckor och idag är jag här ute med negativt resultat. när jag gick på testet var jag så glad efter att ha gått igenom hans medicinering. du kan nå honom via VIA E-post drjamesherbalmix@gmail.com eller whatsappnummer: +2348152855846

    SvaraRadera