måndag 18 augusti 2014

Arbetsglädje varje dag!

Idag är det måndag igen och jag arbetar för fullt och idag är innehållet samtal och sorgbearbetning. När det gäller arbetsglädje tycker jag det är roligt att prata om det med människor jag möter. Jag gillar att samla på olika erfarenheter och upplevelser. På min semester besökte jag Champagne i Frankrike och åkte runt där tillsammans med min man. Där besökte vi naturligtvis lite olika champagnehus och på ett av dom mötte vi den här kvinnan. När vi fick smaka av olika champagner gjorde hon likadant för att försäkra sig om att det vi fick smaka var till belåtenhet. Vilket jobb, tänkte jag!
"Du måste ha ett jätteroligt jobb?!", sa jag till henne och hennes svar var "Ja, jag har det roligaste jobbet i hela världen. Varje dag är rolig här!"
Härligt , eller hur?



 
 
Ha en härlig måndag!!
 
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar