måndag 7 april 2014

Veckans affirmation

I helgen har jag haft en helgkurs i personlig utveckling. Jag har funderat länge på att ha en sån här kurs för privatpersoner men det har tagit lång tid innan jag kom till handling men i helgen förverkligade jag det jag funderat på ett tag!! Det har varit intensivt och jag kände mig trött igår men det har varit SÅ roligt att få vara med i deltagarnas tankar och funderingar kring sig själva. För mig blev det mycket arbetsglädje i helgen!! 
En del av kursdeltagarna landade i att kunna älska sig själv mer! Enkelt kan tyckas för en del men inte för alla och där kan en affirmation hjälpa det jobbet. Så här kommer veckans affirmation som förhoppningsvis kan hjälpa er med jobbet att känna att jag duger som jag är!!




Ha en bra vecka!!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar