måndag 24 mars 2014

Roligt på jobbet

Idag kom jag hem efter att ha varit borta och jobbat några dagar. Jag fick en härlig vårkänsla och tänkte att idag vill jag handla lite blommor. Jag åkte till blomsteraffären och valde det jag ville ha. När jag stod där tittade jag på de som jobbade och hur de stod och fixade med dessa vackra blommor. Jag sa till dom att "Ni måste ha ett jätteroligt jobb som får arbeta med detta varje dag?!"
"Ja, sa de båda två och det roligaste av allt är att varje måndag när vi får nya varor så blir vi lika glada varje gång fast vi har jobbat här i många år. Vi har verkligen en Äntligen Måndag känsla!!!"
Kul, eller hur?
Den här fina blomman köpte jag med mig hem idag och jag vill också lägga till att jag alltid blir glad när jag kommer in i den här affären för personalen är alltid så trevliga och glada. Det gör mig glad!!

Ha det bra!!

/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar