lördag 29 mars 2014

Äntligen!

Äntligen är min kajaksäsong igång. Idag har jag tagit årets första paddeltur på sjön Nömmen. Solen sken och sjön låg stilla som en spegel. Trevligt sällskap hade jag också. Jag njöt verkligen.


Vad har det här med Äntligen Måndag att göra kanske du tänker. Äntligen Måndag handlar om arbetsglädje och att trivas på jobbet. Jag önskar verkligen att ännu fler kunde känna den där "äntligen måndag"-känslan ofta. Nu är det så att bara för att man känner "äntligen måndag" så betyder det inte att man inte kan njuta av någon annan dag. Jag tror faktiskt att det underlättar om vi kan känna "äntligen lördag" eller "äntligen onsdag" också om vi ska kunna känna "äntligen måndag". Att trivas och glädjas åt livet helt enkelt. Vad tror du?

Äntligen lördag och äntligen är kajaksäsongen igång. :)

Jag önskar dig en fortsatt härlig helg.

/ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar