fredag 3 september 2021

Glädje och tacksamhet

 Hej!

Maria och jag pratar mycket om hur vi kan skapa friska arbetsplatser där människor trivs, mår bra och presterar. När vi frågar olika människor om vad som kännetecknar en frisk arbetsplats får vi många olika svar. Det handlar till exempel om bra kollegor, skratt, respekt, tydlig kommunikation, utmaningar, arbetsuppgifter som man gillar, att bli sedd och mötet med människor.

Nu när det är dags för mig att knyta ihop den här veckan känner jag en stor glädje och tacksamhet över det jobb jag har. I veckan har jag fått utmana mig med lite kluriga men roliga uppdrag, mött spännande och inspirerande människor, fått tänka till, blivit kontaktad för nya uppdrag mm. Allt det där bidrar till att jag trivs och mår bra.


Vad har fått dig att trivas och må bra den här veckan?


/ Sara

2 kommentarer:

  1. Haft en bra vecka tränat våra hundar och njutit av solen som skiner så gott på oss

    SvaraRadera